Конференц-сервіс

Кращі локації для проведення семінарів або ділових зустрічей

Переваги організації заходів у Mercure Kyiv Congress:

  • Можливість проведення заходів будь-якого формату - від конференцій та семінарів до урочистостей;
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  • Гнучка цінова політика;
  • Урахування всіх Ваших вимог щодо проведення заходу;
  • Широкі можливості організації харчування учасників (кава-брейки, фуршети, банкети тощо)

Формат поєднання готельних послуг і послуг організації конгресів, конференцій, ділових зустрічей є найбільш затребуваним не тільки в Україні, але і в світі. Концепція Mercure Kyiv Congress поєднує в собі як 4-зірковий готель, що належить до глобальної мережі Mercure, так і конференц-центр високого класу.

Mercure Kyiv Congress - ідеальне місце для проведення конференцій, семінарів, ділових зустрічей. До комплексу входить найбільший в Києві конгрес-центр загальною площею 5000 м2, ідеальний для проведення будь-яких бізнес-подій.

Послуги Mercure Kyiv Congress Centre користуються попитом у багатьох українських та зарубіжних компаній.

На третьому поверсі нашого готелю до ваших послуг два конференц-зали (площею 75 і 45 м² максимальною місткістю 50 і 40 осіб відповідно), а також кімната переговорів, в якій можна розмістити 10 осіб. Ідеальним місцем для кава-брейку стане наша простора відкрита тераса.

Залежно від Ваших побажань можливі різні варіанти посадки гостей: «театр», «навчальна кімната», «засідання», «банкет». Усі зали оснащені сучасним обладнанням, системою кондиціонування і безкоштовним Wі-Fі. Крім того, ми забезпечуємо заходи послугами з організації кава-брейків і бізнес-ланчів, що дозволяє зробити їх ще більш комфортними та ефективними.

Відділ продажу конференц-послуг:

HB0I0-SL@accor.com

+38 (044) 200 90 26
+38 (067) 223 47 46
+38 (067) 223 72 44
+38 (067) 223 15 88