Конференц-сервіс

Кращі локації для проведення семінарів або ділових зустрічей

Переваги організації заходів у Mercure Kyiv Congress:

  • Можливість проведення заходів різних форматів — від конференцій і семінарів до бенкетів та урочистостей до 2000 гостей,
  • Зали оснащені всім необхідним для успішного проведення презентацій, форумів, конгресів,
  • Наявність власної кейтерингової служби і можливість організувати будь-які форми обслуговування щодо харчування гостей (кава-брейки, коктейлі, фуршети, бенкети тощо),
  • Гнучка цінова політика,
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта,
  • Врахування всіх вимог до заходів, що проводяться.


Формат поєднання готельних послуг і послуг організації конгресів, конференцій, ділових зустрічей у сучасному діловому світі є найзатребуванішим. Концепція Mercure Kyiv Congress поєднує в собі як 4-зірковий готель, що належить до глобальної мережі Mercure, так і конгрес-центр високого класу.

Mercure Kyiv Congress — ідеальне місце для проведення конференцій, семінарів, ділових зустрічей. До комплексу входить найбільший у Києві конгрес-центр загальною площею 5000 м², ідеальний для проведення будь-яких бізнес-подій.

У готелі на третьому поверсі також є два конференц-зали (площею 72 і 45 м², максимальною місткістю 50 і 40 осіб відповідно) та кімната перемовин, у якій можна розмістити 10 осіб.

Ідеальне місце для кави-брейку, обіду та вечері ділового заходу в готелі — це ресторан, розташований на тому самому поверсі. А провести неформальні бесіди або завершити ділові перемовини завжди можна на просторій відкритій терасі готелю.

Залежно від побажань можливими є різні варіанти посадки гостей: «театр», «навчальна кімната», «засідання», «бенкет». Усі зали оснащено сучасним обладнанням, системою кондиціонування та безоплатним WI-FI. І, звичайно ж, є послуга з організації кави-брейків і бізнес-ланчів, що дозволяє зробити будь-які заходи ще комфортнішими та ефективнішими.

.

Відділ продажу конференц-послуг:

Tel: +38 (044) 205 35 34

e-mail: HB0I0-SL@accor.com