Семінари та зустрічі

Ідеальний варіант для проведення великих заходів

Mercure Kyiv Congress — ідеальне місце для проведення конференцій, семінарів, ділових зустрічей. До комплексу входять конференц-зали готелю і найбільший у Києві конгрес-центр загальною площею 5000 м2, ідеальний для проведення будь-яких бізнес-подій — Mercure Kyiv Congress Centre.

Послуги Mercure Congress Centre затребувані багатьма українськими та зарубіжними компаніями.

Бізнес-зустрічі (до 14 людей) проводяться у Бібліотеці - окремій залі у ресторані Cosmopolite. Вона оснащена всім необхідним сучасним обладнанням - великим екраном для показу презентацій та графіків, системою кондиціонування і безкоштовним Wі-Fі. 

Кава-брейки, обіди та вечері традиційно накриваються в основному залі ресторану.

Особлива увага приділяється дотриманню норм безпеки під час проведення заходів, включаючи розсадку з безпечною дистанцією, регулярне прибирання і дезинфекцію приміщень, суворі правила F&B служби.

Конференц-зали готелю Mercure


Музейні холи, 40 м2

Нові конференц-зали мають однакову площу 40 м2 і знаходяться на 5, 6 і 7 поверхах готелю Mercure Kyiv Congress.

Оформлення кожного поверху готелю присвячено художникам, які надали великий вплив на мистецтво 20-30-х років ХХ століття. Учасники заходів можуть долучитися до авангардних напрямків живопису того часу.

Доступні прослуги кейтерингу: кава-брейки, обіди та вечері для учасників зустрічей.
Варіанти розсадок

Бібліотека VIP Room 30 м2

VIP-зал розташований на першому поверсі готелю Mercure Kyiv Congress у ресторані Cosmopolite. Цей зал є ідеальним місцем для святкування урочистих подій у невеликому колі, а вдень його можна використовувати як кімнату для проведення перемовин або семінарів для 15 осіб.

Варіанти розсадок

Контакти відділу продажів

HB0I0-SL@accor.com

Tel: +38 (044) 205 35 34

Будь ласка, заповніть форму –
наш менеджер зв'яжеться з вами!

1000 символів ліворуч

Статистика

10 років комплексу
80 чоловік персоналу
2000 заходів проведено
80000 гостей проживало в готелі