Так називається стаття, автором якої є Валерія Широкоступ, координатор відділу продажів готелю Mercure Kyiv Congress. Матеріал опублікований у свіжому номері авторитетного журналу "Академія Гостинності", присвяченого готельно-ресторанному бізнесу.
Валерія розглядає питання підвищення лояльності гостей готелю через підвищення лояльності співробітників, особливо тих, чия робота безпосередньо пов'язана з гостями.
Автор: "Перш ніж говорити про лояльність гостя до готелю, необхідно, щоб лояльність була прищеплена до персоналу по відношенню до самого готелю.
Тільки в цьому випадку співробітники усвідомлено працюватимуть з гостем. Межа лояльності до готелю розпочинається із співробітників підрозділів, які першими зустрічають гостей".
Читайте статтю за посиланням.
Комплекс Mercure Kyiv Congress
Київ, вул. В. Гетьмана, 6
(044) 205 35 34